Коли твір відкриває свої таємниці. Юрій Збанацький «Лелеки»
(Читати частину оповідання с.145-147, до слів «…Ніяк не могло зважитися злетіти вгору»)
Порівняння частин. Побудова кола (круга). Розвязування складених задач на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач.
https://www.youtube.com/watch?v=CYIVb5II3H8 (перегляд відео)
(с.148-150 Усно опрацювати №982, 986; письмово №984,985,991. Д-з №992,993)
Дієслова-синоніми
https://www.youtube.com/watch?v=f_XfZl6QwKo (перегляд відео)
(с.147-148 Виконати вправу 350, д-з вправа 352 )
Коли твір відкриває свої таємниці. Юрій Збанацький «Лелеки»
(Опрацювати с.148-149 знати зміст усього твору, стисло переказувати. Знати зміст усього твору, стисло переказувати)
Знаходження частин від числа. Одиниці вимірювання довжини, маси, часу. Задачі на знаходження частин від числа, які пов’язані з іменованими числами.
https://www.youtube.com/watch?v=KO_N3ubPn68 (перегляд відео уроку)
(с.150-151 Усно опрацювати №995, 997; письмово №996, 998. Д-з №1002, 1003)
Травна система
https://www.youtube.com/watch?v=io8zTHnj0Rc (перегляд відео)
(Опрацювати с.149-151, дати відповіді на запитання)
Місяці року
https://www.youtube.com/watch?v=DS8kOJxrwDA
https://www.youtube.com/watch?v=fKa8ayPAaic
https://www.youtube.com/watch?v=owppK-GHPTU&list=PLxkG56m8wcRcIWtZ_nFXzmb3QIO84nyG6
Ст.110-111(вивчити місяці) Роб.зош ст 68
Коли твір відкриває свої таємниці. Галина Демченко «Лелеки»
(Опрацювати с.149-151, знати зміст)
Знаходження частини від числа. Задачі на знаходження частини від числа
(с.152-153 Усно виконати №1004, 1006; письмово №1005, 1007, 1008. Д-з № 1010, 1011)
Змінювання дієслів за часами
https://www.youtube.com/watch?v=BAPi9lkcXsY (перегляд відео уроку)
(с.148-150 Виконати вправу 353,355; вивчити правило. Д-з вправу 356)
Самообслуговування. Вишивка. Послідовність оздоблення виробів вишивкою. Виготовити найпростіший вид мережки «одинарний стовпчик».
Середовище створення презентацій.
https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE79E13D8E47F5D6!593&ithint=file%2cpptx&authkey=!ANASMz0xu9wI3Jw (Перегляд презентації)
УРЗМ № 15 Складання висловлювання про прочитаний твір
(с.151 Усно опрацювати вправу 360. Д-з написати висловлювання про прочитаний твір)
Коли твій день народження? Контрольна робота – аудіювання.
https://www.youtube.com/watch?v=l0JinC298T4
Ст.112-113 Роб.зош. 69
Харчування. Правила здорового харчування. Складання раціону здорового харчування.
https://www.youtube.com/watch?v=f9ZhsKQN0-g (перегляд презентації)
(Опрацювати с.152-154, скласти «правильне» меню для своєї родини)
Форма рондо. Прослухати В. Моцарт «Рондо в турецькому стилі». Розучити пісню А. Житкевич «Семеро гномів».
Передавати зміст та характер музичних творів за допомогою рухів та пластичного інтонування.
ПІБ | № уроку | Зміст уроку | Завдання для учнів на самоопрацювання | |
Савчук Р. М. | 88 (6.04) | Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками. https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ | Опрацювати с.131-132 вик. впр. 315. Д-з впр.317 | |
89 (8.04) | Змінювання прикметників за родами | Опрацювати с. 132-133 вик. впр. 318 Д-з впр. 320 | ||
90 (9.04) | Родові закінчення прикметників https://www.youtube.com/watch?v=FiewGzaWqqQ | Опрацювати С.133-135 Вик.впр.усно 321,322, письмово 323 Д-з впр.324 | ||
91 (13.04) | Контрольна робота. Списування | |||
92 (15.04) | Змінювання прикметників за числами в сполученні з іменниками https://www.youtube.com/watch?v=BWGrr94gvOI | Опрацювати С.137-138 Вик.впр.328 вик.усно впр.329 Д-з впр.331 | ||
93 (16.04) | Урок розвитку зв’язного мовлення №14. Написання переказу за прочитаним твором без зачину і кінцівки. | Опрацювати С.144 Вик.впр.343 | ||
94 (22.04) | Дієслово як частина мови https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA | Опрацювити С.140-143 Вик.впр.усно 336, 339. Вик.письмово впр.340, 341 Д-з впр.342 | ||
95 (23.04) | Дієслова-антоніми https://www.youtube.com/watch?v=rJYpooRB_Qc | Опрацювати С.144-147 Вик.усно впр.344 Письмово впр.345 Д-з впр.346 |
Савчук Р. М. | 80 (20.03) | Людина і природа. Олександр Копиленко «Розбишака Чив» | Читати , знати зміст с.130-131 | ||
81 (7.04) | Дива в природі. Юрій Старостенко «Хто це такий?», «І трапиться ж таке…» | Опрацювати с.132-133, читати і переказувати, дати відпов.на запит. | |||
82 (8.04) | Позакласне читання. Різножанровість творів дитячих письменників. Поняття «жанр». Н. Забіла «Коли я була ще маленька», «Грудень»; А. Костецький «Мінімакс - кишеньковий дракон, або День без батьків», «Новенька» https://dovidka.biz.ua/natalya-zabila-virshi-pro-zimu/ https://www.rulit.me/books/minimaks-kishenkovij-drakon-abo-den-bez-batkiv-read-376678-1.html | Читати твори письменників, переказувати один із творів на вибір | |||
83 (10.04) | Ми з природою єдині. Григір Тютюнник «Бушля» https://www.youtube.com/watch?v=xMEBHDQ_8oc | Опрацювати с.134 | |||
84 (13.04) | Ми з природою єдині. Григір Тютюнник «Бушля» | Опрацювати с.134-136, знати зміст всього твору | |||
85 (14.04) | Дружба - то найбільший скарб. Всеволод Нестайко «Просто Олесь друг» https://www.youtube.com/watch?v=Ih-YZA7GEiI | Опрацювати с.136-139, вивчити напамять ІІ абзац на с.137 | |||
86 (15.04) | Пригоди. Микола Трублаїні «Яшка і Машка», «Омар» | Опрацювати с.139-141, читати і переказувати | |||
87 (17.04) | Контрольна робота. Робота з літературним твором. | ||||
88 (21.04) | Пригоди . Микола Трублаїні «Шоколад Боцмана» | Опрацювати с.141-142, читати дати відповіді на запитання | |||
89 (22.04) | Позакласне читання. «Бережіть природу, діти!» https://www.kazedu.kz/referat/94375/7 https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=10393 | Опрацювати вірш «Вмійте природу любити» П. Сотниченко, вірш Надії Красоткіної «Бережімо». Д-з опрацювати п’єсу-казку А. Давидова «Лісовий народець» | |||
90 (24.04) | Загадки в природі. Євген Гуцало «Прелюдія весни» | Опр.с.142-145, читати, знати зміст |
Савчук Р. М. | 94 (20.03) | Ділення на двоцифрове число шляхом добору (51 : 17). Задачі на знаходження четвертого пропорційного | Опрацювати с. 132-133, вик.усно 867, 868; вик.письмово869, 871. Д-з 874, 875 |
95 (6.04) | Ділення на двоцифрове число шляхом добору. Задачі на знаходження суми двох доданків з даними, позначеними буквами | Опрацювати с.133-134 вик.усно876; вик.письмово 877, 878,881; Д-з 883, 884 | |
96 (7.04) | Правило ділення числа на добуток двох чисел. Складені задачі на 2-4 дії першого і другого ступенів https://www.youtube.com/watch?v=gxfUAc0IrSY | Опрацювати с.134-135 вик.усно 886,опр.правило; вик.письмово 887, 889, 888; Д-з 892, 893 | |
97 (8.04) | Ділення на двоцифрове число шляхом послідовного ділення (64 : 16). Задачі на ділення суми на число https://www.youtube.com/watch?v=FPOdCsZIBuw | Опрацювати с. 135-136 вик.усно895, 899; вик.письмово896, 897,898; Д-з902, 903 | |
98 (10.04) | Ділення на двоцифрове число шляхом послідовного ділення. Задачі на знаходження четвертого пропорційного | Опрацювати С.136 вик.усно907, 908; вик.письмово905, 906,910; Д-з912,913 | |
99 (13.04) | Вивчені випадки ділення на двоцифрове число. Побудова прямокутника за допомогою креслярських інструментів. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач | Опрацювати с.137-138 вик.усно914,917; вик.письмово915,916,920; Д-з921, 922 | |
100 (14.04) | Залежність результатів множення і ділення від зміни одного з компонентів дії. Складені задачі на 2-4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач. | Опрацювати с.138-139 вик.усно923,924,925; вик.письмово926, 927,928; Д-з931,932 | |
101 (15.04) | Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками. Пропорційна залежність величин: загальна місткість, місткість однієї посудини, кількість посудин. | Опрацювати с.139-140 Вик.усно933, 934,935; Вик.письмово936, 938,939; Д-з941,942 | |
102 (17.04) | Контрольна робота | ||
103 (21.04) | Вивчені випадки множення і ділення. Знаходження значень числових виразів. Складені задачі на 2-4 дії, ячі є комбінацією вивчених видів простих задач. | Опрацювати с.141 Вик.усно943,945 Вик.письмово944, 947, 948 Д-з950, 951 | |
104 (22.04) | Поняття «Частини». Утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них. Поняття про дріб, чисельник і заменник дробу. Складені задачі на 2-4 дії. https://www.youtube.com/watch?v=R6hh-dMGxH0 https://www.youtube.com/watch?v=2LCPNDDmQKY | Опрацювати с.142-145 Вик.усно952, 953, 954, 958; Вик.письмово955, 957, 959, 960; Д-з961, 962 | |
105 (24.04) | Утворення і запис частин. Визначення кількості частин у цілому. Складені задачі на 2-4 дії. Поняття «чисельник», «знаменник». Риска дробу як знак ділення https://www.youtube.com/watch?v=PJiYXlgUVeU | Опрацювати с.145-146 Вик.усно963, 964; Вик.письмово 965, 966,967,968, 973, 975; Д-з 971, 972, 978 |
Савчук Р. М. | 50 (7.04) | Навчальний проект. «Теплиця на моєму підвіконні»(виготовлення моделі теплиці та вирощування рослин з насіння) | Зробити вдома теплицю, посадити насіння і доглядати його. |
51 (9.04) | Екскурсія. Різноманітність рослин і тварин рідного краю | Скласти правила поведінки в природі | |
52 (14.04) | Контрольна робота. | ||
53 (16.04) | Узагальнюючий урок «Живі організми та середовища» | Опрацювати с.140-141, дати відповідь на запитання | |
54 (21.04) | Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини. https://www.youtube.com/watch?v=63Bc6BFoGAY | Опрацювати с.144-146, | |
55 (23.04) | Опорно-рухова система https://www.youtube.com/watch?v=H8wjeToz-NQ | Опрацювати с.147-14 |
Савчук Р. М | 25 (8.04) | Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць | https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE79E13D8E47F5D6!584&ithint=file%2cpptx&authkey=!AKzzhSHfwI82Owc |
26 (15.04) | Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформаціїю. Пошук хибних висловлювань у текстах | https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=CE79E13D8E47F5D6!581&ithint=file%2cpptx&authkey=!AFSg-f6eGSRYJlU | |
27 (22.04) | Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. |
Савчук Р. М. | 26 (10.04) | Завдання на повторення | Вик.на чорновику 872, 878, 880 | |
27 (17.04) | Сумісні та несумісні поняття | Вик.на чорновику 911, 918 | ||
28 (24.04) | Поняття і судження. | Вик. на чорновику 940, 946 |
07.04 | 51. | Минулі події. Спеціальні запитання в минулому часі. https://www.youtube.com/watch?v=vDgI7qUOitE https://11tv.dp.ua/videos/anglijska-mova-3-klas-31-03-2020 | ст. 104-105 роб.зош. ст 64 |
09.04 | 52. | Минулі події https://www.youtube.com/watch?v=8PguPTrGkpw | ст. 106-107 роб.зош. ст 65 |
14.04 | 53. | Життя суспільства в минулому часі https://www.youtube.com/watch?v=F4o4rSRmSiU | Повторення неправильних дієслів |
16.04 | 54. | Підсумковий урок теми «Людина. Життя суспільства» | Написати що ти робив минулих вихідних в зошиті |
21.04 | 55. | Пори року і погода https://www.youtube.com/watch?v=xCFGTrGbXDQ https://www.youtube.com/watch?v=4MKAE3PVMBg https://www.youtube.com/watch?v=P9abGg_gF1s https://www.youtube.com/watch?v=7V60Q8xH9Js | Ст. 108-109 роб.зош. ст 66 |
23.04 | 56. | Пори року https://www.youtube.com/watch?v=xCFGTrGbXDQ https://www.youtube.com/watch?v=vVNkQHar-v0 | Ст. 110-111 Роб.зош ст 67 |
https://www.youtube.com/watch?v=EQqMWvG4PLU https://www.youtube.com/watch?v=fTDHr653YBE |
ПІБ учителя | Дата | Зміст уроку | Завдання для учнів на самоопрацювання |
Маринкевич М.Г. | 09.04 | Будова музики. Двочастинна побудова твору. | Прослухати.Пісню Сольвейг Е.Гріга. |
15.04
Тричастинна побудова твору М. Лисенко «Експромт ля мінор». Естонська народна пісня «У кожного свій музичний інструмент». Прослухати музичні твори.
https://www.youtube.com/watch?v=gQAOMVoddh0
https://www.youtube.com/watch?v=zauBXUlrAro
23.04
Форма варіації.Прослухати варіації на тему укр.нар. пісні «Ой єсть в лісі калина». Розучити пісню.
ПІБ учителя | Дата | Зміст уроку | Завдання для учнів на самоопрацювання |
Маринкевич М.Г. | 08.04 | Декорування виробів.Декорування писанок. | Виготовити аплікацію писанки –витинанки. |
15.04
Самообслуговування. Культура харчування. Сервірування святкового столу. Скласти серветки для святкового столу.
22.04
Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Вишивка. Виготовити серветку з бахромою.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.