· Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості.
· Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів-визначників.
Д/з. §36,37
Умови життя на планеті Земля. Середовище життя. Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи.
Д/з. §38
Тема: Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.
Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=uW7SUbbXGzU
https://www.youtube.com/watch?v=NuP_f091y5Q
https://www.youtube.com/watch?v=GIT9LvYw-9Y
Д/З Опрацювати §39
Тема: Різноманітність середовищ життя. Наземно-повітряне середовище , пристосування живих організмів до життя в ньому.
https://www.youtube.com/watch?v=6WUUdJnBpU4
https://www.youtube.com/watch?v=WFVrt8lnJlM
Тестові завдання по матеріалу §39,40підручника ( відповіді надіслати до 20.04. 2020р.):
1) Періодичні зміни умов середовища пов’язані з(2): а) рухом Землі навколо Сонця б) рухом планет Сонячної системи в) рухом Землі навколо своєї осі
2) Рослини пристосувалися до (3): а) зміни тривалості світлового дня б) дій людини в)зміни температури г) кількості вологи
3) Перелітні птахи (2): лелеки, горобці, шпаки,трутовики
4) Організми живуть у таких середовищах (2): водному, космічному, ґрунтовому, в ядрі Землі
5) До життя в горах пристосувалися: кенгуру, пінгвіни, страуси
6) Конусна форма ялинки з більшими гілками внизу, які не всихають, свідчить про те, що ця рослина: а) любить світлоб) тіньовитривалав) не витримує конкуренції з листяними деревами, у яких гілки витягуються до світла
Д/з. Опрацювати §40
Завдання на 22-29 квітня. Завантажити.
Розділові знаки при звертанні.
Д/з. Параграф 44. Виконати впр. 468,474.
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами і словосполученнями.
Д/З. Параграф 45. Виконати впр. 477,478.
Виділення вставних слів на письмі комами.
Д/з. Параграф 45. Виконати впр. 479,481.
Урок мовленнєвого розвитку. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.
Д/з. Параграф 62. Виконати впр. 583 (1 і 2 завдання).
Тренувальні вправи на повторення.
Д/з. Повторити параграфи 41-45.Виконати тести.
Контрольна робота «Просте ускладнене речення» (тестування, виконання завдань).
Завантаж документ і виконай завдання.
Д/з. Повторити параграфи 41-45. Скласти шість тестів.
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.
Д/з. Параграф 46. Виконати впр. 486,487.
Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.
Д/з. Параграф 46. Виконати впр. 489,492.
Р.М. Ділові папери. Оформлення конверта.
Д/з. Параграф 62, Впр. 579, 583 (усно) , 582 (письмово)
Пряма мова.
Д/з. Параграф 47, Впр. 497, 498 .
Урок позакласного читання. Валерій Шевчук «Панна квітів».
Д/з. Прочитати твір, знати його зміст.
М.Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами поетичної мови. «Дощ».
Д/з. Опрацювати статтю підручника(с.209). Виразно читати вірш.
Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям. «Осінь-маляр із палітрою пишною».
Д/з. Один із віршів М.Рильського вивчити напам’ять.
Григір Тютюнник. Коротко про письменника. Оповідання «Дивак».
Д/з. Скласти усне зв’язне висловлювання про письменника. Знати зміст оповідання.
Григір Тютюнник. «Дивак». Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь. Складання плану до характеристики образу Олеся.
Д/з. За планом скласти усну розповідь про Олеся.
Р.М. «Білі ворони» в нашому суспільстві» .( На основі оповіданя «Дивак»).
Д/з. Написати міні-твір.
М. Вінграновський. Повість «Сіроманець».
Д/з. Прочитати повість.
Марина Цвєтаєва. Життя і творчість.
http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/15469
Д/з. Опрацювати статтю підручника (с.220-223). Дати усні відповіді на питання (с.223).
М. Цвєтаєва. «Книги в червоній палітурці». Знайомі образи з прочитаних книг.
https://infourok.ru/prezentaciya-po-russkoy-literature-na-temu-marina-cvetaeva-681308.html
Д/з. Прочитати твір. Опрацювати запитання і завдання до прочитаного твору (1-4 -усно, 5 – письмово;с.224).
М. Цвєтаєва. «Книги в червоній палітурці». Образ ліричної героїні, котра любить читати.
Д/з. Скласти кросворд з ключовим словом «книжка», використовуючи матеріал біографії М.Цвєтаєвої і її вірша.
Контрольна робота. Сила творчої уяви (тестування).
Завантаж документ і виконай контрольну роботу.
Сучасна література. Туве Янсон. «Капелюх чарівника».
Д/з. Опрацювати статтю підручника (с.226-229). Дати усні відповіді на питання (с.229, 230).
Туве Янсон. «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору. https://svitppt.com.ua/zarubizhna-literatura/tuve-yanson-kapelyuh-charivnika.html
Д/з. Прочитати казку. До кожного розділу дібрати заголовок і записати у вигляді плану.
28.04. Туве Янсон. «Капелюх чарівника». Персонажі, втілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей.
Д/з. Знати зміст казки, усно виконати завдання 8 (с. 242).
Складання та виконання лінійних алгоритмів. Використання різних образів виконавця у проектах Scratch.
https://www.youtube.com/watch?v=R9KyboZdcGw
Д/з. п.4.1 завд.12, 13 с.168
Алгоритми з розгалуженням. Цикли з передумовою.
https://www.youtube.com/watch?v=SRnlBLiInTI
Д.З. п.4.3, практична робота 4 с.177
22.04. Складання і виконання проектів із циклами.
Д.З. п.4.4 Практична робота , 5
29.04. Цикли з передумовою. Складання та виконання проектів із циклами
https ://www.youtube.com/watch?v=JT4qe2L4NHA
Д.З. п.4.5, 4.6 завд.с.201
Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки. Екстремальні ситуації при спілкуванні з незнайомцями. https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U
Д.З.п.24,25,26, завд. 1 с.152 (письмово)
Виготовлення та оздоблення ляльки – мотанки ( на власний вибір)
https://naurok.com.ua/prezentaciya-vigotovlennya-lyalki-motanki-iz-servetok-5-klas-9187.html
Повторити лексичний та граматичний матеріал теми "Природа"
с. 182 "NowIcan..."
Переписати вправу 5,с.185
Виконати вправу 5,с.185(переписати)
Виконати вправу 2,с.193
Виконати вправу 4,с.199
Вивчити вправа 7,с.202
Вправа 1,с.206
Виконати вправу 6а ,с.208(переписати і перекласти)
Музика та інші мистецтва.
Д/з. Прослухати пісню О.Злотника «Школярі – школярики»
Музика і слово. Особливості взаємодії музики і літератури. Прослухати романс М. Глінки «Жайворонок».
https://www.youtube.com/watch?v=8VlpR5bCwrc
Виконати пісню О. Злотника, сл.. Вратарьова «Школярі-школярики»
https://www.youtube.com/watch?v=0UdF8hDYCgk
Музика та візуальні мистецтва. Прослухати М. Мусоргський. «Богатирські ворота» з фортепіанної сюїти «Картинки з виставки».
Виконати пісню О. Злотника, сл.. Вратарьова «Школярі-школярики»
https://www.youtube.com/watch?v=0UdF8hDYCgk
Ділення десяткового дробу на натуральне число
Д/з. Виконати №1386;1388
Ділення десяткового дробу на натуральне число
Д/з. Виконати №1392;1395
Ділення десяткового дробу на натуральне число
Д/з. Виконати №1397;1399
Розв’язування вправ на множення і ділення десяткових дробів
Д/з. Виконати №1440;1442
Розв’язування вправ на множення і ділення десяткових дробів
Д/з. Виконати №1445;1449
Середнє арифметичне.Середні величини
Д/з. Опрацювати &44. Виконати №1583;1585
Середнє арифметичне.Середні величини
Д/з. Опрацювати &44.Виконати №1588;1590
Середнє арифметичне.Середні величини
Д/з. Виконати №1592;1594
Відсотки
Д/з. Опрацювати &42 Виконати №1500;1502
Знаходження відсотків від числа.
Д/з. Опрацювати &42 Виконати №1504;150
Знаходження числа за його відсотками.
Д/з. Опрацювати &43 Виконати №1548;1551
Розв’язування задач на відсотки.
Д/з. Виконати №1535;1537
Розв’язування задач на відсотки.
Д/з. Виконати №1540;1541
Розв’язування задач на відсотки.
Д/з. Виконати №1557; 1556
Тема: Тематичне оцінювання «Історія України в пам’ятках»
Скачай тест. Тематичне оцінювання «Історія України в пам’ятках»
Д.З. Повтор.п. 9-18
Головні цілі пізнання минулого
Д.З. п.19, завд.7 (письмово) Відправити на вайбер виконані завдання за 08.04.
Історія, історики, письменники та поети.
Д.З. п.20 завд.1-5, 12
29.04. Практичне заняття. Родинне дерево. Історія моєї родини – частина історії України.
Д.З. с.117 – 118, скласти родинне дерево
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.