9 клас

Українська мова

Вчитель Мазур К.С. 0675266541

06.04. Урок мовленнєвого розвитку. Складання й розігрування діалогів-обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо).

Д/з. Повторити параграф 10. Скласти діалог.

07.04. Текст, основні ознаки тексту. Будова тексту. Мікротема й абзац.

Д/з. Параграф 33. Виконати впр. 4(с.118),впр. 1(с.119).

13.04. Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку.

Д/з. Параграфи 34,35. Виконати впр. 2,3(с.121,122).

14.04. Урок мовленнєвого розвитку. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту.

Д/з. Параграф 36. Виконати впр.2(с.129).

21.04. Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.

Д/з. Параграфи 37,38.. Виконати впр. 1,2(с.130).

27.04. Р.М. Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю.

Д/з. Параграф 5, Впр. 2 (ст.20). Написати переказ.

28.04. Р.М. Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю.

Д/з. Повторити типи і стилі мовлення.

Українська література

07.04. Т.Шевченко. Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі. («Росли укупочці, зросли…»).

Д/з. Виразне читання й аналіз поезії, с.241.

10.04. Біблія в житті Т.Шевченка. Світле пророцтво поета («Ісаія. Глава 35»).

Д/з. Опрацювати статтю підручника (с.243-244). Аналіз вірша.

14.04. Підсумковий урок. Світова велич українського поета. Ушанування пам’яті його.

Д/з. Скласти конспект статті (с. 249).

17.04. Урок позакласного читання. Тарас Шевченко «Назар Стодоля».

Д/з. Прочитати п’єсу.

21.04. Контрольна робота. Творчість Т.Шевченка (тестування).

Завантаж документ і виконай завдання.

Д/з. Скласти вісім тестів.

24.04. П.Куліш – відомий письменник, критик, перекладач. Історичний роман «Чорна рада».

Д/з. Законспектувати біографію П.Куліша. Прочитати роман «Чорна рада».

28.04. П. Куліш. «Чорна рада». Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв роману.

Д/з. Знати зміст твору. Характеристика головних героїв.

Зарубіжна література

Вчитель Нечитайло Г.С. (0672977751)

06.04. Михайло Опанасович Булгаков. (1891-1940). «Собаче серце». Українські сторінки життя і творчості М.О.Булгакова. М.О.Булгаков і влада, трагедія митця.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-zhittya-i-tvorchist-m-bulgakova-103117.html

Д/з. Опрацювати біографію (в мережі інтернет або за посиланням під темою уроку). Скласти план.

08.04. «Собаче серце» як метафора соціальних експериментів революційної доби.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-sobache-serce-m-bulgakova-yak-metafora-socialnih-eksperimentiv-revolyuciyno-dobi-konflikt-natovpu-masovo-svidomo

Д/з. Прочитати твір «Собаче серце».

13.04. Конфлікт натовпу,масової свідомості та інтелекту,культури. Персонажі-«двійники» (Шаріков-Швондер).

Д/з. Характеристика образів твору. Скласти план до характеристики образу Шарікова.

15.04. Розвиток мовлення (письмово) «Тема дисгармонії, доведеної до абсурду через втручання людини в закони розвитку суспільства» за повістю «Собаче серце»

Д/з. Написати твір на подану тему.

22.04. Рей Дуглас Бредбері (1920-2012). «451* за Фаренгейтом». Тривога за майбутнє суспільство в романі-антиутопії «451* за Фаренгейтом».

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-trivoga-za-majbutne-suspilstvo-v-romani-antiutopii-rea-duglasa-bredberi-451-za-farengejtom-145553.html

Д/з. Опрацювати матеріал підручника (с.273-277), визначення записати в зошит.

27.04 Рей Дуглас Бредбері. «451* за Фаренгейтом». Провідні мотиви твору – книги (читання), пожежі, тотальний контроль, інакомислення тощо.

Д/з. Прочитати твір. Скласти 6 питань для Літературної вікторини.

29.04. Гарпер Лі. «Убити пересмішника».

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-1-za-tvorom-garper-li-ubiti-peresmishnika-9109.html

Д/з. Опрацювати матеріал (с.298 – 301). Дати усні відповіді на питання (с.301).

Географія

Вчитель Стецюк С.В.

06.04. Торгівля як вид послуг. Торгівля в Україні . Світовий ринок товарів.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-torgivlya-svitu-torgivlya-v-ukra-ni-30124.html

Д/з. П.40,41. Географічний інтерактив с.198

13.04. Туризм як складник національної економіки,його види. Туризм в Україні. Міжнародний туризм. https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-turizm-ta-yogo-vidi-chinniki-rozvitku-turizmu-mizhnarodniy-turizm-38611.html

Д.з. п. 42,43,завд.5 с.203(відправити мені на вайбер)

27.04. Роль науки й освіти в суспільстві. https://naurok.com.ua/prezentaciya-urok-33-osvita-nauka-vpliv-procesiv-modernizaci-na-suspilne-ta-povsyakdenne-zhittya-50453.html

Д.З. п. 44 завд.5

Інформатика

Виконані завдання зберігати на флешнакопичувачах

08.04. Розв’язування компетентнісних задач.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-dlya-9-klasu-rozv-yazuvannya-kompetentnisnih-zadach-25180.html

Д/з. Завдання 3 с. 105

10.04. Розв’язування компетентнісних задач.

Д/з. Завдання 4 с.105

15.04. Розв’язування компетентнісних задач https://naurok.com.ua/prezentaciya-dlya-9-klasu-rozv-yazuvannya-kompetentnisnih-zadach-25180.html

Д.З.завдання 5

17.04. Розв’язування компетентнісних задач

Д.З. завдання 6

22.04. Розв’язування компетентнісних задач.

Д.З.п.31, завдання 6

24.04.Виконання колективного навчального проекту. Вибір теми проекту, визначення проблеми.

Д.з.п.32

29.04. Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту. http://grigorenko-sv.pp.ua/9-klas-rivknd/konspekti-urokv-rivknd/27843-konspekt-do-uroku-.html

Д.З. виконання проекту

Основи здоров’я

Письмові завдання присилати на вайбер 0972735623

15.04.Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. https://www.youtube.com/watch?v=iCKlUkAwqNo

Д.З. п.23

Трудове навчання

Фото виробів присилати на вайбер 0972735623

14.04. Виготовлення виробу в етнічному стилі. http://gk-press.if.ua/gotuyemosya-do-velykodnya-z-ditmy-majster-klasy-z-vygotovlennya-pysanok/

Фізика

Білоус В.В. 0672434087

06.04. Розв'язування задач на рух тіла у вертикальному напрямку (С. 217 Задача 2)

https://www.youtube.com/watch?v=ubRGT13FIOY

https://www.youtube.com/watch?v=PBvCXN3auEs

https://www.youtube.com/watch?v=h_aFqzMPf54

Д/з. (С. 217 Задача 2). Виконати впр.34 (3)

08.04. Розв'язування задач на рух тіла по похилій площині.

https://www.youtube.com/watch?v=PxAAkiUsSUM

https://www.youtube.com/watch?v=H3nkC060Mno

https://www.youtube.com/watch?v=Rt44Mb1OSlU

https://www.youtube.com/watch?v=1fxLQ-YtkeA

09.04. Узагальнення та систематизація знань з теми «Рух і взаємодія»

https://www.youtube.com/watch?v=JPoDTgoWvgY

https://www.youtube.com/watch?v=AK5-nfJuoWY

https://www.youtube.com/watch?v=h3TNS2CYDDw

https://www.youtube.com/watch?v=wfZ14sXoszQ

https://www.youtube.com/watch?v=gLnupph6BJk

Шановні дев'ятикласники, виконані домашні завдання надсилайте на Вайбер (063579 14 50) або Електронну пошту Valentina.bilous@ukr.net

13.04 Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу

Переглянути відео за посиланням

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/fzika-9-klas-pdrychnik-baryahtar-v-g-dovgiyi-s-o-bozhinova-f-ya-kryuhna-o-o-za-red-v-g-baryahtara-s-o-dovgogo/rozdl-5-36-vzamodya-tl-mpyls-zakon-zberezhennya-mpylsy/14454-video

https://www.youtube.com/watch?v=hRVw3Ig4WB4

https://www.youtube.com/watch?v=XxtF7hWoZag

https://www.youtube.com/watch?v=pNfa71w26WU

https://www.youtube.com/watch?v=7hzrR2z-ttY

https://www.youtube.com/watch?v=v3PSDWyKmwI

Розв'язати задачу https://www.youtube.com/watch?v=h493MoYHBtA

Д/З Вивчити § 36, Вправа № 36 (2,3,5)

15.04. Розв'язування задач.

Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=Efi6Z8uT-Dw

https://www.youtube.com/watch?v=4PGHPNpVqOE

Д/з. Повторити § 36 Вправа № 36(1)

16.04. Розв'язування задач.

Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=JIye8iKWcTQ

https://www.youtube.com/watch?v=BH96_zd6UjI

Д/з. Повторити § 36

Завдання на 22 -30 квітня. Завантажити.

Біологія

Вчитель Мазур О.В – 0957009784

08.04. Харчові зв’язки, потоки енергії та кругообіг речовин у екосистемах.

https://naurok.com.ua/urok-harchovi-zv-yazki-potoki-energi-ta-koloobig-rechovin-v-ekosistemah-70096.html

https://www.youtube.com/watch?v=RgaGWjPtWiM

Д/з. Опрацювати параграф 51-52, тести

10.04. Біотичні, абіотичні та антропогенні фактори.

https://naurok.com.ua/urok-biotichni-abiotichni-ta-antropogenni-chinniki-seredovischa-124839.html

Д/з. Опрацювати параграф 53, тести.

15.04. Стабільність екосистем та причини її порушення.

https://naurok.com.ua/urok-z-biologi-dlya-9-klasu-stabilnist-ekosistemi-ta-prichini-porushennya-14382.html

Д/з. Опрацювати параграф 54, тести

17.04. Біосфера як цілісна система. Захист та збереження біосфери.

https://vseosvita.ua/library/urok-na-temu-biosfera-ak-cilisna-sistema-177580.html

Д/з. Опрацювати параграф 55-57, тести.

22.04. Одомашнення рослин та тварин. Поняття про селекцію.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-odomasnenna-tvarin-selekcia-tvarin-14370.html

https://naurok.com.ua/urok-odomashnennya-roslin-ta-tvarin-143227.html

Д/з. Опрацювати параграф 58, 59. Тести

24.04. Традиційні та сучасні біотехнології.

https://history.vn.ua/pidruchniki/zadorozhnij-biology-9-class-2017-ua/63.php

Д/з. Опрацювати параграф 60. Тести

29.04. Генетично-модифіковані організми.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-genetichno-modifikovani-organizmi-42067.html

Д/з. Опрацювати параграф 63, тести стор. 341-342

Хімія

06.04. Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна структура формули, фізичні властивості.

https://naurok.com.ua/urok-octova-kislota-molekulyarna-ta-strukturna-formuli-fizichni-vlastivosti-funkcionalna-harakteristichna-karboksilna-grupa-zastosuvannya-octovo-kisloti-20189.html

https://www.youtube.com/watch?v=_R_rbuVq_xo

Д/з. Опрацювати №27, впр.372

10.04. Хімічні властивості етанової кислоти, її застосування.

https://naurok.com.ua/urok-himichni-vlastivosti-etanovo-kisloti-octovo-zastosuvannya-octovo-kisloti-104814.html

Д/з. Опрацювати параграф № 27, впр. 379

13.04. Вищі карбонові кислоти. Жири, їх властивості. Жири у природі. Біологічна роль жирів. Мило, його склад, мийна дія.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-vischi-karbonovi-kisloti-97447.html

https://subject.com.ua/lesson/chemistry/9klas/50.html

https://www.youtube.com/watch?v=m1woI2RbK38

Д/з. Опрацювати параграф 28, впр.402-408. Параграф 29, впр. 417-418

16.04. Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза, їх властивості. Якісна реакція на глюкозу.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-himi-v-9-klasi-na-temu-vuglevodi-glyukoza-saharoza-krohmal-celyuloza-15847.html

Д/з. Опрацювати параграф № 30, впр. 429-434

23.04. Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісна реакція на крохмаль.

https://naurok.com.ua/urok-krohmal-i-celyuloza-prirodni-polimeri-yakisni-reakci-na-glyukozu-i-krohmal-zastosuvannya-vuglevodiv-hnya-biologichna-rol-76113.html

Д/з. Опрацювати параграф 31, впр. 444-449

27.04. Застосування вуглеводів та їх біологічна роль.

https://www.youtube.com/watch?v=SITD7a1kMt0

https://www.youtube.com/watch?v=qn3M4Cq030E

Д/з. Опрацювати параграф 30-31, впр. 444-449

30.04. Білки: склад і будова. Біороль амінокислот і білків.

https://vseosvita.ua/library/bilki-sklad-i-budova-biologicna-rol-aminokislot-i-bilkiv-125576.html

https://www.youtube.com/watch?v=kfeIvrpwwtA

Д/з. Параграф 32, впр. 461-465

Мистецтво

Вчитель Маринкевич М.Г. тел. 0976196136

06.04. Збереження мистецьких надбань: музеї, галереї, бібліотеки.

Д/з. Створити презентацію на тему «Історико –культурні заповідники»

13.04. Збереження мистецьких надбань. Спадщина ЮНЕСКО. Виконати тестові завдання

https://www.youtube.com/watch?v=LP8hU_YEP50

27.04. Фотографія, реклама. Напрями фотографії: документальна та художня.

Опрацювати С. 168 – 173.

https://youtu.be/ywn0Vuqyhgc

Математика

Учитель Регент В.В.

Розв’язки завдань з математики пересилати на електронну пошту panayot.vp@gmail.com з поміткою: «для Регент В.В»

06.04. Комбінаторні правила суми і добутку(алгебра)

Д/з. Опрацювати &19. Виконати №804;806

08.04. Паралельне перенесення(геометрія)

Д/з. Виконати №905;910

09.04. Випадкова подія.Час-дата та ймовірність випадкової події(алгебра)

Д/з. Опрацювати &20.Виконати №826;831

10.04. Розв’язування задач(геометрія)

Д/з. Виконати №914;902

13.04. Випадкова подія.Час-дата та ймовірність випадкової події (алгебра)

Д/з. Виконати №823;833

15.04. Елементарні геометричні фігури(геометрія,повторення)

Д/з. Виконати №1039;1040

16.04. Класичне означення ймовірності(алгебра)

Д/з. Опрацювати &20. Виконати №839; 840

17.04. Трикутники, ознаки рівності трикутників (геометрія, повторення)

Д/з. Виконати №1045;1047

22.04. Чотирикутники (повторення)

Д/з. Контрольна робота №2 Варіант 1

23.04. Статистичні дані, способи подання статистичних даних

Д/з. Опрацювати &21 Виконати №853;856

24.04. Подібність трикутників (повторення)

Контрольна робота №2 Варіант 2

27.04. Розв’язування задач

Д/з. Виконати №861;867

29.04. Подібність трикутників (повторення)

Контрольна робота №3 Варіант 1

30.04. Контрольна робота

Контрольна робота №3 Варіант 2

Всесвітня історія

Стецюк А.Г.

10.04. Тематичне оцінювання за розділом «Модернізація країн Європи та Америки. Пробудження Азії»

Скачай тести за розділом «Модернізація країн Європи та Америки. Пробудження Азії»

17.04. Міжнародні відносини наприкінці 19ст.. Утворення військово – політичних блоків – Троїстий союз і Антанта.

Д.З. п.26 пп.1,2 ,завд.9 (письмово)

Відправити на вайбер виконані завдання за 10.04.

Всі письмові завдання з історії скинути на вайбер (обов’язково) 0973788308

24.04. Міжнародні кризи та конфлікти напр. 19 - на поч.20 ст. Гонка озброєнь.

Д.З. п.26 завд. Пп.3-4 завд.13 хронол. табл.

Історія України

07.04. Проблеми консолідації української нації. Самостійницька й автономістська течії в національному русі.

Д.З. п.24,завд.10

09.04. Наростання політичної напруженості. Події революції 1905 – 1907 р.р. в Україні.

Д.З. п.25, завд.11

14.04. Товариство українських поступовців. Українське представництво в Галицькому сеймі та Австрійському парламенті у Відні.

Д.з. п.26, пп.2, п.28 – 29

16.04. Аграрна реформа П.Столипіна та її вплив на Україну. Український політичний і національно - культурний рух в 1907 – 1914 р. р.

Д.З. п.26, завд.12 (письмово)

Всі письмові завдання з історії скинути на вайбер (обов’язково) 0973788308

21.04. Реформа виборчої системи в Австро – Угорщині. Посилення тиску з боку російської імперської влади на український рух.

Д.З. п.26 пп.4,6 ; п.28 -29 пп.4 завд. 13 с.234

23.04. Узагальнення знань за темою «Україна на початку 20 ст. перед викликами модернізації»

Д.З. повт.П.23 – 29 , завд.7 с.236, завд.4 с.252

28.04. Тематичне оцінювання за розділом «Україна почату 20 ст. перед викликами модернізації»

Д.З. виконати тестові завдання (додаються). Завантажити документ

30.04. Розвиток освіти й науки України в середині 19 – на початку 20 ст.

Д.З. п.30 -31 завд.14

Правознавство

08.04. Злочини. Кримінальна відповідальність.

Д.З. п.21пп.2 , п.22-23 пп.4

15.04. Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх.

Д.З. с.167 – 169 , повтор.п.15 -23

29.04. Світ юридичних професій. Професія « юрист»

Д.З. п. 24 пп.1

Англійська мова

Вчитель Маринчук Р.О.

07.04 Вправа 2(b),с.182

09.04 Вправа 6,с.186

09.04. Вправа (а),с. 188

14.04. Вправа 3 d ,с.190

16.04 Вправа 1,с.192

16.04. Вправа 3,с.193

21.04. Вправа 7,с.194

23.04. Вправа 4,198

23.04. Вправа 8,с.200

Кiлькiсть переглядiв: 260

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.