06.04. Урок мовленнєвого розвитку. Складання й розігрування діалогів-обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо).
Д/з. Повторити параграф 10. Скласти діалог.
07.04. Текст, основні ознаки тексту. Будова тексту. Мікротема й абзац.
Д/з. Параграф 33. Виконати впр. 4(с.118),впр. 1(с.119).
13.04. Ключові слова в тексті й абзаці. Види й засоби міжфразового зв’язку.
Д/з. Параграфи 34,35. Виконати впр. 2,3(с.121,122).
14.04. Урок мовленнєвого розвитку. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту.
Д/з. Параграф 36. Виконати впр.2(с.129).
21.04. Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.
Д/з. Параграфи 37,38.. Виконати впр. 1,2(с.130).
27.04. Р.М. Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю.
Д/з. Параграф 5, Впр. 2 (ст.20). Написати переказ.
28.04. Р.М. Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю.
Д/з. Повторити типи і стилі мовлення.
07.04. Т.Шевченко. Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі. («Росли укупочці, зросли…»).
Д/з. Виразне читання й аналіз поезії, с.241.
10.04. Біблія в житті Т.Шевченка. Світле пророцтво поета («Ісаія. Глава 35»).
Д/з. Опрацювати статтю підручника (с.243-244). Аналіз вірша.
14.04. Підсумковий урок. Світова велич українського поета. Ушанування пам’яті його.
Д/з. Скласти конспект статті (с. 249).
17.04. Урок позакласного читання. Тарас Шевченко «Назар Стодоля».
Д/з. Прочитати п’єсу.
21.04. Контрольна робота. Творчість Т.Шевченка (тестування).
Завантаж документ і виконай завдання.
Д/з. Скласти вісім тестів.
24.04. П.Куліш – відомий письменник, критик, перекладач. Історичний роман «Чорна рада».
Д/з. Законспектувати біографію П.Куліша. Прочитати роман «Чорна рада».
28.04. П. Куліш. «Чорна рада». Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв роману.
Д/з. Знати зміст твору. Характеристика головних героїв.
06.04. Михайло Опанасович Булгаков. (1891-1940). «Собаче серце». Українські сторінки життя і творчості М.О.Булгакова. М.О.Булгаков і влада, трагедія митця.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-zhittya-i-tvorchist-m-bulgakova-103117.html
Д/з. Опрацювати біографію (в мережі інтернет або за посиланням під темою уроку). Скласти план.
08.04. «Собаче серце» як метафора соціальних експериментів революційної доби.
Д/з. Прочитати твір «Собаче серце».
13.04. Конфлікт натовпу,масової свідомості та інтелекту,культури. Персонажі-«двійники» (Шаріков-Швондер).
Д/з. Характеристика образів твору. Скласти план до характеристики образу Шарікова.
15.04. Розвиток мовлення (письмово) «Тема дисгармонії, доведеної до абсурду через втручання людини в закони розвитку суспільства» за повістю «Собаче серце»
Д/з. Написати твір на подану тему.
22.04. Рей Дуглас Бредбері (1920-2012). «451* за Фаренгейтом». Тривога за майбутнє суспільство в романі-антиутопії «451* за Фаренгейтом».
Д/з. Опрацювати матеріал підручника (с.273-277), визначення записати в зошит.
27.04 Рей Дуглас Бредбері. «451* за Фаренгейтом». Провідні мотиви твору – книги (читання), пожежі, тотальний контроль, інакомислення тощо.
Д/з. Прочитати твір. Скласти 6 питань для Літературної вікторини.
29.04. Гарпер Лі. «Убити пересмішника».
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-1-za-tvorom-garper-li-ubiti-peresmishnika-9109.html
Д/з. Опрацювати матеріал (с.298 – 301). Дати усні відповіді на питання (с.301).
06.04. Торгівля як вид послуг. Торгівля в Україні . Світовий ринок товарів.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-torgivlya-svitu-torgivlya-v-ukra-ni-30124.html
Д/з. П.40,41. Географічний інтерактив с.198
13.04. Туризм як складник національної економіки,його види. Туризм в Україні. Міжнародний туризм. https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-turizm-ta-yogo-vidi-chinniki-rozvitku-turizmu-mizhnarodniy-turizm-38611.html
Д.з. п. 42,43,завд.5 с.203(відправити мені на вайбер)
27.04. Роль науки й освіти в суспільстві. https://naurok.com.ua/prezentaciya-urok-33-osvita-nauka-vpliv-procesiv-modernizaci-na-suspilne-ta-povsyakdenne-zhittya-50453.html
Д.З. п. 44 завд.5
08.04. Розв’язування компетентнісних задач.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-dlya-9-klasu-rozv-yazuvannya-kompetentnisnih-zadach-25180.html
Д/з. Завдання 3 с. 105
10.04. Розв’язування компетентнісних задач.
Д/з. Завдання 4 с.105
15.04. Розв’язування компетентнісних задач https://naurok.com.ua/prezentaciya-dlya-9-klasu-rozv-yazuvannya-kompetentnisnih-zadach-25180.html
Д.З.завдання 5
17.04. Розв’язування компетентнісних задач
Д.З. завдання 6
22.04. Розв’язування компетентнісних задач.
Д.З.п.31, завдання 6
24.04.Виконання колективного навчального проекту. Вибір теми проекту, визначення проблеми.
Д.з.п.32
29.04. Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту. http://grigorenko-sv.pp.ua/9-klas-rivknd/konspekti-urokv-rivknd/27843-konspekt-do-uroku-.html
Д.З. виконання проекту
15.04.Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. https://www.youtube.com/watch?v=iCKlUkAwqNo
Д.З. п.23
14.04. Виготовлення виробу в етнічному стилі. http://gk-press.if.ua/gotuyemosya-do-velykodnya-z-ditmy-majster-klasy-z-vygotovlennya-pysanok/
06.04. Розв'язування задач на рух тіла у вертикальному напрямку (С. 217 Задача 2)
https://www.youtube.com/watch?v=ubRGT13FIOY
https://www.youtube.com/watch?v=PBvCXN3auEs
https://www.youtube.com/watch?v=h_aFqzMPf54
Д/з. (С. 217 Задача 2). Виконати впр.34 (3)
08.04. Розв'язування задач на рух тіла по похилій площині.
https://www.youtube.com/watch?v=PxAAkiUsSUM
https://www.youtube.com/watch?v=H3nkC060Mno
https://www.youtube.com/watch?v=Rt44Mb1OSlU
https://www.youtube.com/watch?v=1fxLQ-YtkeA
09.04. Узагальнення та систематизація знань з теми «Рух і взаємодія»
https://www.youtube.com/watch?v=JPoDTgoWvgY
https://www.youtube.com/watch?v=AK5-nfJuoWY
https://www.youtube.com/watch?v=h3TNS2CYDDw
https://www.youtube.com/watch?v=wfZ14sXoszQ
https://www.youtube.com/watch?v=gLnupph6BJk
13.04 Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу
Переглянути відео за посиланням
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/fzika-9-klas-pdrychnik-baryahtar-v-g-dovgiyi-s-o-bozhinova-f-ya-kryuhna-o-o-za-red-v-g-baryahtara-s-o-dovgogo/rozdl-5-36-vzamodya-tl-mpyls-zakon-zberezhennya-mpylsy/14454-video
https://www.youtube.com/watch?v=hRVw3Ig4WB4
https://www.youtube.com/watch?v=XxtF7hWoZag
https://www.youtube.com/watch?v=pNfa71w26WU
https://www.youtube.com/watch?v=7hzrR2z-ttY
https://www.youtube.com/watch?v=v3PSDWyKmwI
Розв'язати задачу https://www.youtube.com/watch?v=h493MoYHBtA
Д/З Вивчити § 36, Вправа № 36 (2,3,5)
15.04. Розв'язування задач.
Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=Efi6Z8uT-Dw
https://www.youtube.com/watch?v=4PGHPNpVqOE
Д/з. Повторити § 36 Вправа № 36(1)
16.04. Розв'язування задач.
Переглянути відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=JIye8iKWcTQ
https://www.youtube.com/watch?v=BH96_zd6UjI
Д/з. Повторити § 36
Завдання на 22 -30 квітня. Завантажити.
08.04. Харчові зв’язки, потоки енергії та кругообіг речовин у екосистемах.
https://www.youtube.com/watch?v=RgaGWjPtWiM
Д/з. Опрацювати параграф 51-52, тести
10.04. Біотичні, абіотичні та антропогенні фактори.
https://naurok.com.ua/urok-biotichni-abiotichni-ta-antropogenni-chinniki-seredovischa-124839.html
Д/з. Опрацювати параграф 53, тести.
15.04. Стабільність екосистем та причини її порушення.
Д/з. Опрацювати параграф 54, тести
17.04. Біосфера як цілісна система. Захист та збереження біосфери.
https://vseosvita.ua/library/urok-na-temu-biosfera-ak-cilisna-sistema-177580.html
Д/з. Опрацювати параграф 55-57, тести.
22.04. Одомашнення рослин та тварин. Поняття про селекцію.
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-odomasnenna-tvarin-selekcia-tvarin-14370.html
https://naurok.com.ua/urok-odomashnennya-roslin-ta-tvarin-143227.html
Д/з. Опрацювати параграф 58, 59. Тести
24.04. Традиційні та сучасні біотехнології.
https://history.vn.ua/pidruchniki/zadorozhnij-biology-9-class-2017-ua/63.php
Д/з. Опрацювати параграф 60. Тести
29.04. Генетично-модифіковані організми.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-genetichno-modifikovani-organizmi-42067.html
Д/з. Опрацювати параграф 63, тести стор. 341-342
06.04. Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна структура формули, фізичні властивості.
https://www.youtube.com/watch?v=_R_rbuVq_xo
Д/з. Опрацювати №27, впр.372
10.04. Хімічні властивості етанової кислоти, її застосування.
Д/з. Опрацювати параграф № 27, впр. 379
13.04. Вищі карбонові кислоти. Жири, їх властивості. Жири у природі. Біологічна роль жирів. Мило, його склад, мийна дія.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-vischi-karbonovi-kisloti-97447.html
https://subject.com.ua/lesson/chemistry/9klas/50.html
https://www.youtube.com/watch?v=m1woI2RbK38
Д/з. Опрацювати параграф 28, впр.402-408. Параграф 29, впр. 417-418
16.04. Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза, їх властивості. Якісна реакція на глюкозу.
Д/з. Опрацювати параграф № 30, впр. 429-434
23.04. Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісна реакція на крохмаль.
Д/з. Опрацювати параграф 31, впр. 444-449
27.04. Застосування вуглеводів та їх біологічна роль.
https://www.youtube.com/watch?v=SITD7a1kMt0
https://www.youtube.com/watch?v=qn3M4Cq030E
Д/з. Опрацювати параграф 30-31, впр. 444-449
30.04. Білки: склад і будова. Біороль амінокислот і білків.
https://vseosvita.ua/library/bilki-sklad-i-budova-biologicna-rol-aminokislot-i-bilkiv-125576.html
https://www.youtube.com/watch?v=kfeIvrpwwtA
Д/з. Параграф 32, впр. 461-465
06.04. Збереження мистецьких надбань: музеї, галереї, бібліотеки.
Д/з. Створити презентацію на тему «Історико –культурні заповідники»
13.04. Збереження мистецьких надбань. Спадщина ЮНЕСКО. Виконати тестові завдання
https://www.youtube.com/watch?v=LP8hU_YEP50
27.04. Фотографія, реклама. Напрями фотографії: документальна та художня.
Опрацювати С. 168 – 173.
06.04. Комбінаторні правила суми і добутку(алгебра)
Д/з. Опрацювати &19. Виконати №804;806
08.04. Паралельне перенесення(геометрія)
Д/з. Виконати №905;910
09.04. Випадкова подія.Час-дата та ймовірність випадкової події(алгебра)
Д/з. Опрацювати &20.Виконати №826;831
10.04. Розв’язування задач(геометрія)
Д/з. Виконати №914;902
13.04. Випадкова подія.Час-дата та ймовірність випадкової події (алгебра)
Д/з. Виконати №823;833
15.04. Елементарні геометричні фігури(геометрія,повторення)
Д/з. Виконати №1039;1040
16.04. Класичне означення ймовірності(алгебра)
Д/з. Опрацювати &20. Виконати №839; 840
17.04. Трикутники, ознаки рівності трикутників (геометрія, повторення)
Д/з. Виконати №1045;1047
22.04. Чотирикутники (повторення)
Д/з. Контрольна робота №2 Варіант 1
23.04. Статистичні дані, способи подання статистичних даних
Д/з. Опрацювати &21 Виконати №853;856
24.04. Подібність трикутників (повторення)
Контрольна робота №2 Варіант 2
27.04. Розв’язування задач
Д/з. Виконати №861;867
29.04. Подібність трикутників (повторення)
Контрольна робота №3 Варіант 1
30.04. Контрольна робота
Контрольна робота №3 Варіант 2
10.04. Тематичне оцінювання за розділом «Модернізація країн Європи та Америки. Пробудження Азії»
Скачай тести за розділом «Модернізація країн Європи та Америки. Пробудження Азії»
17.04. Міжнародні відносини наприкінці 19ст.. Утворення військово – політичних блоків – Троїстий союз і Антанта.
Д.З. п.26 пп.1,2 ,завд.9 (письмово)
Відправити на вайбер виконані завдання за 10.04.
24.04. Міжнародні кризи та конфлікти напр. 19 - на поч.20 ст. Гонка озброєнь.
Д.З. п.26 завд. Пп.3-4 завд.13 хронол. табл.
07.04. Проблеми консолідації української нації. Самостійницька й автономістська течії в національному русі.
Д.З. п.24,завд.10
09.04. Наростання політичної напруженості. Події революції 1905 – 1907 р.р. в Україні.
Д.З. п.25, завд.11
14.04. Товариство українських поступовців. Українське представництво в Галицькому сеймі та Австрійському парламенті у Відні.
Д.з. п.26, пп.2, п.28 – 29
16.04. Аграрна реформа П.Столипіна та її вплив на Україну. Український політичний і національно - культурний рух в 1907 – 1914 р. р.
Д.З. п.26, завд.12 (письмово)
21.04. Реформа виборчої системи в Австро – Угорщині. Посилення тиску з боку російської імперської влади на український рух.
Д.З. п.26 пп.4,6 ; п.28 -29 пп.4 завд. 13 с.234
23.04. Узагальнення знань за темою «Україна на початку 20 ст. перед викликами модернізації»
Д.З. повт.П.23 – 29 , завд.7 с.236, завд.4 с.252
28.04. Тематичне оцінювання за розділом «Україна почату 20 ст. перед викликами модернізації»
Д.З. виконати тестові завдання (додаються). Завантажити документ
30.04. Розвиток освіти й науки України в середині 19 – на початку 20 ст.
Д.З. п.30 -31 завд.14
08.04. Злочини. Кримінальна відповідальність.
Д.З. п.21пп.2 , п.22-23 пп.4
15.04. Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх.
Д.З. с.167 – 169 , повтор.п.15 -23
29.04. Світ юридичних професій. Професія « юрист»
Д.З. п. 24 пп.1
07.04 Вправа 2(b),с.182
09.04 Вправа 6,с.186
09.04. Вправа (а),с. 188
14.04. Вправа 3 d ,с.190
16.04 Вправа 1,с.192
16.04. Вправа 3,с.193
21.04. Вправа 7,с.194
23.04. Вправа 4,198
23.04. Вправа 8,с.200
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.