05.05. Правопис заперечних займенників.
https://www.youtube.com/watch?v=qQVpluiGgUs
Д/з. Параграф 61. Впр.521, 522 (усно); впр. 523, 524 (письм.)
06.05. Написання разом і через дефіс неозначених займенників
Д/з. Параграф 61 (повторити). Впр.525, 526 (усно); впр. 527 (письм.)
08.05. Написання займенників із прийменниками окремо.
Д/з. Параграф 61 (повторити). Скласти 6 речень із займенниками, які пишуться разом(2 речення), окремо (2 речення) і через дефіс (2 речення).
12.05. Контрольна робота з теми «Займенник» : тестування , виконання завдань. Завантажити документ.
Д/з. Повторити вивчене про займенник, підготуватись до усного опитування правил (дату опитування повідомлю кожному окремо).
13.05.Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників, що належать до різних розрядів. Теми творів (на вибір): 1. «Що я роблю для здійснення своєї мрії» 2. «У чому полягає гідність людини?» 3.»Що важливіше - наполегливість чи скромність?»
Д/з. Написати твір на одну з тем на чернетці (обсяг – 1- 1,5 стор.). Продовження роботи на наступному уроці ( поданий нижче документ допоможе вам пригадати особливості твору-роздуму та ознайомить зі зразком написання такого твору). Завантажити документ.
15.05. Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників, що належать до різних розрядів. Теми творів (на вибір): 1. «Що я роблю для здійснення своєї мрії» 2. «У чому полягає гідність людини?» 3.»Що важливіше - наполегливість чи скромність?»
Д/з. Переписати твір в зошит.
19.05.Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового твору.
Д/з. Робота з текстом. (Завантаж поданий нижче документ із завданнями до уроку).
20.05. Повторення в кінці року. Лексикологія. Фразеологія.
(Завантаж поданий нижче документ із завданнями до уроку та домашнім завданням)
22.05. Контрольний диктант за рік.
26.05. Повторення в кінці року. Словотвір і орфографія
(Завантаж поданий нижче документ із завданнями до уроку та домашнім завданням)
27.05. Повторення в кінці року. Морфологія і орфографія.
(Завантаж поданий нижче документ із завданнями до уроку та домашнім завданням)
29.05. Підсумковий урок.
04.05.Співомовки С.Руданського «Гуменний», «Добре торгувалось», «Свиня свинею». Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини…
http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/14073
Д/з. Навчитися виразно читати байки. Завдання №2 (с.226 з рубрики «Домашнє завдання», письм.).
07.05.Урок позакласного читання. Співомовки С.Руданського «Окуляри», «Чуприна», «Почому дурні?»
Д/з. Виразно читати байки. Завантажити документ.
11.05.Павло Глазовий. Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів «Еволюція», «Найважча роль».
http://oipopp.ed-sp.net/?q=node/14072
Д/з. Опрацювати матеріал підручника (С.229-231). Вивчити напам’ять одну гумореску (на вибір).
14.05.Гуморески Павла Глазового «Заморські гості», «Похвала», «Кухлик».
Д/з. Навчитись виразно читати гуморески. Підготуватись до контрольної роботи з теми «Гумористичні твори».
18.05. Контрольна робота №4 з теми «Гумористичні твори» : тестування, відповіді на питання. Завантаж документ.
21.05. Урок виразного читання напам’ять гуморесок П.Глазового.
25.05. Література рідного краю. Ознайомлення із творами письменників-земляків. Завантаж документ.
28.05. Підсумковий урок.
04.05. Роберт Шеклі. «Запах думок» . Гуманістичний зміст оповідання.
Д.з. Розкрити гуманістичний зміст оповідання.
08.05. Р.М. «Том і Кліві: схожість і відмінності».
Д.з. Написати твір.
15.05. А. Ліндгрен «Міо, мій Міо» : моральні цінності у творі.
Д.з. Знати зміст твору.
18.05. « Міо, мій Міо». Перемога добра над злом. Образи головних героїв.
Д.з. Скласти зв’язне висловлювання про головних героїв.
22.05. М. Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Моральні цінності, що стверджуються у творі.
Д.з. Знати зміст твору.
25.05. Контрольна робота. "Образ майбутнього в літературі. Сучасна література. Р. Бредбері «Усмішка», Р. Шеклі «Запах думки», А. Ліндгрен «Міо, мій Міо»" (тести). Завантажити документ.
29.05. Крістіне Нестлінгер «Конрад, або дитина з бляшанки». Незвичайність образу Конрада.
Д.з. Розкрити незвичайність образу Конрада.
04.05 Координатна площина
Д/з. №1340;1341
05.05 Розв’язування задач
Д/з. №1342;1343
07.05 Графіки. Кругові та стовпчасті діаграми
Д/з. &40 №1363
08.05 Розв’язування задач
Д/з. №1364
12.05 Контрольна робота
О.О.Старова №1-9 (стор.131,132)
14.05 Повторення. Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами та звичайними дробами
Д/з. №1392;1393
15.05 Розв’язування задач
Д/з. №1394;1398
18.05. Розв’язування пропорцій.
Завдання додому. Виконати №1410;1412;
19.05.Розв’язування рівнянь.
Завдання додому. Виконати №1457;
21.05. Розв’язування задач на відсотки.
Завдання додому. Виконати №1428;1432;
22.05.Розв’язування задач на відсотки.
Завдання додому. Виконати №1416;
25.05. Розв’язування вправ на координатній площині.
Завдання додому. Виконати №1453
26.05. Коло. Круг. Діаграми.
Завдання додому. Виконати №1449;1450;
28.05. Підсумкова контрольна робота.
Завдання додому. Виконати №1-9(стор.274-281 підручника)
29.05. Повторення вивченого за рік матеріалу.
04.05. Контрольна робота за розділом «Біосфера». Завантажити документ.
Д.З. повт. п.49 -52
07.05.Кількість і розміщення населення Землі.
Д.З. п.53 завд.8 с.221
14.05. Держави світу.
Д.З.п 54 завд.2,3 с.224
18.05. Практична робота 9 с.223-224
Д.З. Дослідження с.224
21.05. Вплив людини на природу .
Д.З. п.55 завд.9
25.05. Узагальнення з розділу «Планета людей»
Д.З. Виконати тестові завдання (додаються). Завантажити документ
29.05. Повторення за рік.
Розробка сценарію майбутнього програмного проекту.
Д.З. Підібрати тему проекту ( виконувати в програмі презентацій)
13.05. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
https://www.youtube.com/watch?v=Egf27bdr4ck
Д.З. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
20.05. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
Д.З. Підготуватися до презентації програмного проекту.
27.05. Презентація власного програмного проекту.
06.05. Поведінка в екстремальних ситуаціях. С. 141 – 144
Д.З. Склади алгоритм дій при наданні допомоги ураженому електричним струмом
06.05. Індійська цивілізація.
Д.з. повт. пп.26 -27 завд. 3 с.87
07.05. Китайська цивілізація.
Д.З. повт.пп.28 – 30 завд.3 с.95 табл.
20.05. Давньоєгипетська цивілізація
Д.З. повт. п.18 -23 завд.3 с.75
21.05. Цивілізації Дворіччя
Д.з. повт . п.10 -17 завд.7 с.58
27.05. Антична цивілізація (Давня Греція)
Д.З. повт.31 - 42 завд.9 -10 с.136
28.05. Антична цивілізація (Давній Рим)
04.05 Лишайники.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-lishayniki-6-klas-24439.html
Д/з. Опрацювати § 53, тести.
06.05 Значення грибів у природі та житті людини. Міні-проект: «Вирощування грибів у спеціальних господарствах.»
https://www.youtube.com/watch?v=KUVb3_6QpFM
http://shkolyar.in.ua/znachennya-grybiv-u-pryrodi-y-u-jytti-lyudyny7
Д/з. Опрацювати § 57, тести.
13.05 Контрольна робота № 2 з теми «Гриби»
18.05 Узагальнення. Будова та життєдіяльність організмів.
https://naurok.com.ua/uzagalnennya-budova-ta-zhittediyalnist-organizmiv-110917.html
Д/з: Опрацювати стор. 219-221
20.05 Віртуальна екскурсія «Різноманітність рослин своєї місцевості»
25.05 Повторення. Вступ. Тема 1. Клітина.
Д/з: Повторити параграф 1 – 12.
27.05 Тема 2. Одноклітинні організми.
Д/з: Повторити параграф 13 – 20.
05.05. Написати твір на тему Подорож у Великобританію та в Україну"
05.05.WB,Вправа6,с.77;Вправи10,11,с.81-82
07.05. Підготувати розповідь на тему:"Придбання квитків"
12.05. Вправа 3,с.187-189
12.05 . Зробити постер чи листівку на тему:"Подорож визначними місцями України та Великобританії"
14.05. Переказувати текст Вправи 3,с.187-189.Вправа 4,5,6,с.189
19.05 Повторити лексичний та граматичний матеріал теми. Виконати завдання с190-192 (письмово!)
19 05. Підготувати розповідь про свої плани на літо.
21.05. Виконати завдання (читання)
26.05.Виконати завдання (аудіювання)
26.05.Виконати завдання (письмо)
28.05.Виконати завдання (говоріння)
Контрольні роботи за ІІ семестр. Завантажити.
12.05. Симфонічна поема. Характерні ознаки жанру симфонічної поема. фантазії. Особливості композиційної будови (форма) фантазії.
Прослухати С.Людкевич. 2 симфонічні поеми – “Дніпро” і “Пісня юнаків”. Розучити пісню В. Баснера та М.Матусовського “На безіменній висоті”
19.05. Симфонічна сюїта. Характерні ознаки жанру симфонічної сюїти.
Прослухати Римський – Корсаков. Симфонічна сюїта «Шехеразада» уривки 1-4ч. Розучити пісню Н.Май «Пісня про Україну»
26.05. Музична вікторина. Повторення вивчених пісень.
Виконати тестові завдання С.206-213.
https://www.youtube.com/watch?v=e83dvhYMVWc
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.