2015-12-17
У 2015-2016 навчальному році члени шкільного методоб’єднання вчителів природничо-математичного циклу працюють над вирішенням науково-методичної проблеми: «Шляхи реалізації: розвиток мислення учнів». Роботу вчителів над цією проблемою можна найкраще побачити на відкритих уроках, які члени методоб’єднання проводять для своїх колег.
Такий урок у 9 класі з фізики на тему: «Робота й потужність електричного струму. Лічильник електричної енергії» провела 17 грудня вчитель фізики і математики Білоус В.В. Мотивацію навчальної діяльності вчителька провела у формі фізичного експерименту. Працюючи у парах, учні складали електричне коло і знімали покази амперметра і вольтметра у двох випадках: коли лампочка горіла яскравіше і тьмяніше. Спираючись на результати роботи груп і знання учнів з даної теми, Білоус В.В. залучає дев’ятикласників до активної співпраці по вивченню нового матеріалу. Формуванню пізнавальних інтересів учнів сприяли такі цікаві елементи уроку: відгадування загадок про електроприлади, вправа «Ланцюжок формул». Позитивним елементом уроку було й те, що ознайомлюючись з технічними даними інструкцій до електроприладів, учні змогли визначити, який прилад краще використовувати в побуті. Структура уроку чітка і логічно побудована. Мета уроку досягнута повністю.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.